Gister kwam er wederom een bevestiging van de vreemde werkwijze van de Media Markt.
Hannie had een email gehad, Media Markt had de retourgestuurde laptop ontvangen.
Tja dat wisten we natuurlijk allang aan de hand van de track&trace code.
Maar Media Markt had gezegd dat zij ruim 4 dagen achterlopen met het scannen van de retourzendingen.
NU snap ik waarom!
In het bericht dat zij de laptop ontvangen hebben zitten 2 foto's.
Een van de verzenddoos en een van de inhoud.
Ik kan me voorstellen dat als Media Markt overal foto's van maakt dat dat een hoop tijd kost.
Tevens vraag ik mij af wat de toegevoegde waarde van de foto's is.
Hannie en ik hebben er alleen maar kostelijk om moeten lachen. Tis net of ze willen bewijzen dat ze de laptop dus kennelijk toch niet kwijt zijn.
Een simpel bericht was genoeg geweest.
Het meest lachwekkende was dat er direct na deze email, een email van Media Markt kwam, met de vraag of we een review voor de retourgestuurde laptop wilde schrijven.
Natuurlijk hebben we dat netjes gedaan, kijken of we de kadobon van 50 euro winnen..hihihiihi
Vervolgens kreeg Hannie gisteravond nog een email, met eindelijk een creditfactuur voor de retour gezonden laptop. Media Markt gaat over tot betalen...he he.
Nu alleen nog het geld van de niet leverbare laptop en de 25 euro voor het ongemak en natuurlijk de bos bloemen.
Tip voor de Media Markt bezorg die bos bloemen op 10-03-2013 op Ameland, Hannie is dan jarig en met vakantie. Ze wou op vakantie met een nieuwe laptop van de Media Markt, maar ja, dan maar een bos bloemen????
Geen opmerkingen:
Een reactie posten